torsdag 25 september 2008

mot hufvudstaden

i eftermiddag bär det av mot Stockholm tillsammans med maken, svågern, svägerskan och deras son! wunderschön!
Lite minisemester mår man alltid bra av framför allt när höstvädret visar sig från sin bästa sida!
Grundanledningen är att Ole och Jens ska springa Lidingöloppet, 3 mil, på lördagen och när de ändå ska upp så passar fruarna och barnen på att hänga med. Väl på plats ska vi även hinna med att träffa lite folk som bor i krokarna bl a Peter och min kusin Caroline!
Annars har sista tiden gått fort. Min kusin, Anders, mamma och hennes Enrique har varit på besök och det var verkligen kul att träffa henne - det var inte igår!
Scouterna har lugnat ner sig och jag känner att jag kan pusta ut för första gången på länge! Den scoutingen som väntar är bara sånt som jag anser är kul och det är då det är värt att vara scout/kårordförande.
Magen växer och växer och det känns mer och mer overkligt att det faktiskt ploppar ut någon om mindre än tre månader! Bäst av allt är att om två månader och en vecka slutar jag jobba och ni kan inte ana hur mycket jag längtar, hur hemskt det än låter!

Inga kommentarer: