tisdag 30 september 2008

Harley

heter Susannas väldigt söta franska bulldog. Kan villigt erkänna att jag var tveksam till valet av ras när Susanna i julas meddelade att hon skulle bli hundägare och att hon skulle köpa sig en fransk bulldog. Harley är ju så himla söt och liten, är ju själv van vid större hundar och insåg igår hur himla lätt och behändigt och gosigt det är med en liten hund!! Ok, om den dagen någonsin kommer då jag skaffar mig hund så lär det inte bli en fransk bulldog, jag har nog minst 10 raser som går "före" i min rasprioritering men än en gång vilken sötis hon är! Susanna, om du läser detta, om du har hyffsat god framförhållning vilket tyvärr är ett måste med uppbokade Cissi, så passar jag mer än gärna Harley!!
Hoppas det är ok att jag tog en bild från dig Susanna, om inte så får du hojta till. Så här söt var i alla fall Harley som valp!

1 kommentar:

Anonym sa...

Du får låna bild och hund när du vill! / S