måndag 25 augusti 2008

Pust och stön

Senaste två veckorna har varit de tråkigaste i mitt liv...eller jag ska nog skriva scoutliv. Så mycket som scouterna kan ge en lika mycket kan det suga musten ur en också. För exakt en vecka gick jag bokstavligt talat in i väggen.... det är de här förbannade ledarteamen som verkligen inte vill gå ihop på något sätt och jag blir galen. Tar av någon anledning på mig skulden fastän jag vet innerst inne att jag inte är skyldig till något.

Varför ska det vara så förbannat svårt att meddela saker och besked i tid, att lyfta luren och ringa och meddela ett beslut. Varför ska det klydda så förbannat mycket? Varför har scoutledare fått för sig att det är tråkigt att vara miniorledare?

ahhhh jag blir galen. Snart tar jag timeout

1 kommentar:

Lisa Formare sa...

Ha ha ha! Förlåt att jag skrattar, jag hade precis läst ditt inlägg och tyckt synd om dig, men så la jag blicken på din uppdaterade topp 5 musiklista och brister ut i gapskratt.