onsdag 7 oktober 2009

Me&I (inte Me to you)

först en anekdot! För ett tag sedan hade jag på mig en tröja, Katarina kommenterar - ahh är det den du köpte på Me to you partyt? - Ehhh nej svarar jag och rättar henne att märket heter Me&I. Me to you är porr/sexbutiken på Västergatan!!.... kanske inte lika kul i text som när man upplevde det men vi fick oss i alla fall ett gott skratt!

Truls sover och jag har precis sagt hej då till 7 tjejer som vari här på Me&I-homeparty. En gång i tiden var jag ytterst skeptisk till hemmapartyn, och till viss del är jag det fortfarande, men jag måste erkänna att jag fallit pladask för Me&I. Bra kvalitet, otroligt fina mönster och roliga färgkombinationer, dessutom i kombination med en otroligt duktig försäljare - Johanna!

Fastän Truls inte behöver något blev det ju ändå något - så klart! Två plyschtröjor med matchande plyschbyxor och givetvis en sak till mig med!!







Inga kommentarer: