måndag 9 juni 2008

Trött

del 3 av 4 avklarad! I lördags cyklade jag och Lina Tjejvättern i strålande solsken och fantastiska omgivningar! Start kl 10.18 och 4 timmar och 22 minuter senare rullade vi in i mål! Med tanke på att vi cyklade på våra treväxlade Monark och Crescent så måste jag själv påstå att vi höll ett högt tempo! 20,61 km/h!!

Det var himla roligt att köra Tjejvättern och utan att ha genomfört Vansbrosimningen så vill jag nog våga påstå att detta var det roligaste. Vi var ganska trötta när vi kom i mål och vi tackade gudarna att det var mulet halva rundan. Hade solen stått på hela tiden så vet jag inte hur vi hade mått!

Nu siktar jag mot Vansbrosimningen som är om en dryg månad och sedan är jag en svensk tjejklassiker! Lite smått impad är jag själv!!

Back to work!

3 kommentarer:

Lisa sa...

fan vad duktiga ni är! jag är impad jag med!

Lisa Formare sa...

Bra jobbat!

Magnus sa...

Snyggt jobbat och välkomna till Ängelsberg efter Vansbrodoppet!