torsdag 26 juni 2008

så nöjd

ibland kan man undra vad det är man prioriterar i livet! Tänk om man lagt ner lite mer tid på att hjälpa utsatta människor, skänka pengar till tiggare, ställa upp som biståndsarbetare mm.

Men ska jag vara riktigt ärlig så mådde jag fantastiskt bra igårkväll när jag gick och la mig för att jag äntligen, efter flera års tanke på att göra det, har fört över alla mina och Oles bilder till iPhoto på en och samma dator!!! de ni!!
och shit vad bilder vi har och ska jag vara riktigt ärlig tror jag det gömmer sig lite bilder till på Oles jobbdator och ev på nått annat ställa! Roligt var det i alla fall att minnas tillbaka till alla våra resor - Thailand * 2, Paris, Livigno, Bryssel, London * 3, Blå Hajk * 4 m fl. JAG ÄLSKAR ATT RESA! Dessutom ser man dels hur mycket man själv ändrat på sig under dessa år framför allt frisyrmässigt men faktiskt även lite stilmässigt!!

Ikväll blir det faktiskt otippat middag på någon restaurang i Malmö med jobbet. Ska faktiskt bli kul!

2 kommentarer:

Lisa Formare sa...

Åh, den som ändå kunde bli färdig med sånt. Jag är avis! Har du nåt tips vad man ska göra med alla bilder sen då? Jag tycker det är lite slöseri med fina bilder att bara ha dom i datorn. Jag är nog gärna en albummänniska. Fast det är ju både dyrt och jobbigt att göra album. Särkillt när man samlat bilder i sju-åtta år som man inte gjort nåt med.

Anonym sa...

Skänka pengsingar till tiggare ska man inte göra så ha inte dåligt samvete över det. Kram, Tutti