onsdag 18 juni 2008

Heja Sverige

precis som nästan alla andra i det här avlånga landet så går jag och laddar inför kvällens avgörande match mellan Sverige och Ryssland. Se nu till att vinna så vi kan få njuta lite till av fotboll i sommar!

annars leker livet för tillfället! I måndags var jag på Nupptest och fick bekräftat att vår lilla bebis mår bra och ser ut att ha rätt proportioner på sina kroppsdelar. Vet inte ens om man vid det här stadiet kan se om det blir en flicka eller pojke men oavsett så har jag och Ole och bestämt oss för att vi inte vill veta. Undrar om jag är passar bäst som en flickmamma eller en pojkmamma? Ja för er få som läser denna blogg utan att känna till att jag är gravid så kan jag hänvisa till minirosso.blogspot.com där det finns ännu mer smaskigheter om detta faktum!

Däremot misstänker jag att jag är på väg att bli förkyld eller kanske har drabbats av någon allergi. Både igår och idag har jag under eftermiddagen nyst något helt kollosalt, vet inte var det kan komma ifrån.

På jobbet inget nytt och här är helt otroligt lugnt, nästan tur att min kollega är sjukskriven för jag vet inte vad vi hade gjort om vi varit två här.

Just det igår var det premiär för Wilma! Jag och Ole var ute en kort sväng med henne och luftade focken. Lite ringrostiga och mesiga som vi var tyckte vi att vågorna var lite väl höga för att lufta storseglet men förhoppningsvis blir det av till helgen. Hade glömt hur najs det är att segla men hade samtidigt glömt hur snabbt jag kan bli åksjuk i båten!!

Inga kommentarer: