lördag 30 juni 2007

som om det vore igår!

Igår träffade jag mina gamla reseledarkollegor från tiden då jag var reseledare i Rethymnon, Kreta. Cissi har jag inte träffat på 3 år och Sandra var det 1,5 år sedan jag stötte på och ändå kändes det som om det vore igår. Helt otroligt så roligt man kan ha fastän man träffas så sällan. Alla minnen som väcks till liv och alla skämt etc. Kvällen var hellyckad trots snorkig servitör!! Hoppas vi ses snart igen....idag bär det av till Gustavsberg och bröllop!

Bäst av allt, min bästa kompis Pernilla blev mamma igår!! En liten söt flicka (har fått bilder via mobilen) på 50 cm och 3730 g, jag är så avis (faktiskt) och är så nyfiken på vad hon ska heta!! All lycka till hela familjen!!

1 kommentar:

Lisa sa...

hej snäckan! vad roligt att du bloggar, jag gillar det som fan! insåg just att er båt heter samma som pernillas dotter :) lite kul ju!

ja vi måste ju ses snart! på tiden tycker jag. semester snart? jag ska ju jobba resten av sommaren :/