söndag 24 juni 2007

då börjar jag...

har länge funderat på det här med bloggar på nätet. Ska jag också skaffa mig en eller ska jag bara läsa andras... idag, två dagar efter den lugnast firade midsommarafton i min historia, bestämde jag mig för att göra slag i saken. En blogg är skapad och förhoppningsvis kommer några som jag känner att läsa mina intressanta tankar.

Som jag skrev tidigare blev midsommarafton en otroligt lugn tillställning. Vi hade planerat att åka över till Köpenhamn och cykla rundor där med besök på zoo, geocaching, schysst middag etc inplanerat, men eftersom det började ösregna kl 23 redan dagen innan och detta regn höll i sig långt in på midsommarafton så struntade vi i våra planer. Dagen tillägnades storstädning av köket, allmänt slappande och en god middag på kvällen på Debaser i Folkets park. Därefter gick vi in på Cuba Café för att snacka med Susanna som tråkigt nog var tvungen att jobba, men hon var så busy så hon såg oss inte!!

Ole är redan ute hos vår båt, Wilma, och håller på att fästa upp lister på henne. Tror jag ansluter inom kort. Wilma är för er som inte vet en folkbåt i trä som vi ägnat åtskilliga timmar åt att renovera i vår/sommar. Hoppas hon kommer i vattnet innan hösten är här!

so long, vi ses snart igen!

Inga kommentarer: