torsdag 28 juni 2007

mot fjollträsk!

Ikväll drar jag och Ole till Stockholm för att avnjuta tre dagar i Sveriges huvudstad! Imorgon ska jag för första gången på väldigt länge träffa mina gamla reseledarekollegor. En av tjejrna har föräldrar i Lomma så henne brukar jag träffa ca en gång i halvåret, men de andra två som bor i Stockholm och som inte så ofta har vägarna förbi Malmö, har jag verkligen inte sett på år och dagar och det ska bli såååå himla kul att träffa dem. Verkar som att vi ska gå på grekisk restaurang på kvällen - najs!

Huvudanledningen till besöket är ju att Oles barndomskompis gifter sig på lördagen. Ska bli kul att gå på bröllop, det var ett tag sedan nu så jag längtar efter att ta på mig min fina klänning som bara använts en gång. Visst är det tråkigt med ens riktigt fina och dyra plagg. Du använder dem så sällan så det nästan känns onödigt att köpa dem. Men vi ska ju på ett bröllop till nästa helg och tack och lov är inte gästerna de samma så då kan jag ju använda min dyra, fina klänning en gång till!!

nä nu är det väl läge att börja jobba igen, hade varit trevligt om skrivbordet var länsat när jag går härifrån idag!

Inga kommentarer: