måndag 25 juni 2007

saknar Charlotte =(

i fyra år har jag jobbat med Charlotte och nu har hon slutat. Fattar ni vad tomt det är här på jobbet?

har därför dragit igång stora banta/träna rycket, tror jag kan bli mer motiverad när jag sitter här i min ensamhet och inte kan ryckas med eventuella thai-frossor, lidlgodisfnatt och annat. För att gå in mina nyinköpta kängor har jag gått till jobbet idag, vilket jag även kommer att göra hem. En kombination av nya kängor och det faktum att min cykel blev stulen i onsdags vid Möllan...DRYGT! På lunchen blev det jogging, min vanliga runda plus en liten förlängning i slutet. Har ju gett mig fan på att göra en tjejklassiker med start i höst med 1 mil Lidingölopp. Det är jag och Lina som gett oss in på detta projekt, hoppas vi slutför det!! Är mest nervös för Tjejvasan i februari 2008.

1 kommentar:

Magnus sa...

Tjo!!

Skall försöka följa din blogg så gott man kan.
Roligt att se att vi har två gemensamma favoriter på din musiklista, Kim och Sofia.
Kan starkt rekommendera Sally Shapiro, grymt bra att lyssna på en fredagafton.
Tjovips från mig!