måndag 19 november 2007

Hungrig



ok, nytt inlägg efter att ha fått en hint/pik från en kompis som är en av få som faktiskt läser min blogg!
Har som sagt försökt att gå ner i vikt de sista två veckorna och det går inte alls bra... enligt viktklubb.se får jag äta 1300 kcal per dag och det är i min värld alldeles för lite. Har en tendens till att äta rätt mat men mycket mat och just nu är det för lite som jag får i mig. Försöker inbilla mig att kroppen kommer att vänja sig men det vette katten. Än så länge har det inte gett mycket utslag på vågen men skam den som ger sig.
I lördags var det konsertdags igen. Mamma och pappa som fyller år med tätt mellanrum firades av på lördagen av mig och Ole genom att vi tog oss till Karib Creol och åt mumsig middag och sedan vidare till KB där självaste Kim Larsen spelade. Säga vad man vill om Kim men spela och sjunga kan han. Vi hade en kanonkväll och om sanningen ska fram så var konserten jäkligt bra!


På lördag är det julbasar med scouterna, ska bli himla kul. En av höjdpunkterna i Slottis varje år! Längtar

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kim är fin.....! / Susanna

Anonym sa...

Finally! /Tuttigos

Anonym sa...

Finally! Kram, Tuttigos