måndag 8 oktober 2007

varför är inte helgen längre?

Så var det måndag igen, trist nog. Är inte alls upplagd för att jobba utan hade mycket helre hittat på andra roliga saker i det fina höstvädret....men men när lönen dimper ner på bankkontot så är jag ganska nöjd att jag jobbat i alla fall!

Helt otroligt nog dök det upp en ny lägenhet som jag och Ole är intresserade av i fredags. Vi har intresseanmält oss och väntar med spänning på om lägenheten faller oss i smaken och framför allt om mina bospararpoäng räcker till denna gång - framtiden får utvisa.

Var hemma hos min fd kollega och hennes man på middag i fredags. Himla trevligt och alldeles för mycket dricka! Mådde måttligt bra i lördags och kom inte upp ur sängen förrän kl 14 och sånt hatar jag, när hela dagar sabbas. Vi hann dock till Triangeln och inhandlade komplett rullskideutrustning inkl stavar och pjäxor. Ikväll drar vi igång med träning inför vasaloppet, så ser ni några idioter som fumlar omkring nere på Limhamnsfältet så vet ni vem det är!

vi höres snart igen

Inga kommentarer: