måndag 15 oktober 2007

här vill jag bo


Igår var jag och gubben för andra gången på ganska kort tid och tittade på lägenhet i fantastiska Ribershus, enligt oss ett utav Malmös mest attraktiva höghus.

Lägenheten, 3 rok på 96m2, är helt FAAAAANTAAAASTIIIISK och jag vill såååååå gärna att den ska bli vår. Vi har anmält att vi är fortsatt intresserade och nu bara väntar vi, väntar, väntar, väntar, väntar.... tänk om den kunde bli vår då hade jag varit världen mest lyckliga människa.

Jag återkommer med besked

ps tränade rullskidor ute på bulltofta igår och det gick hyffsat, ska ut ikväll igen då blir det nog både löpning och rullskidor. Har även kollat upp styrketräningspriser på Aktiv Rehab i Limhamn. Kanske inte världens hippaste träningsställe men de har maskiner som är anpassade för mitt knä! ds

Inga kommentarer: