tisdag 21 oktober 2008

Lyset på

senast igår tänkte jag att nu är det nog 1-2 veckor kvar innan jag behöver dra igång cykellyset när jag ska till jobbet på morgnarna, men det gick snabbare än så. Idag för första gången denna höst, i total motvind, fick lyset gå igång...vet inte om jag ska skratta eller gråta!

Igår var det tjejmiddag på La Roche och för en gångs skull var hela ligan samlade. Tapas stod på menyn och det var sjukt gott. Enda smolket i bägaren var möjligtvis aubergine och potatisgratängen som jag lurade på mig själv och Charlotte istället för tortillan som flertalet andra beställde in. Tapas är ju ett otroligt socialt sätt att äta på men igår var jag för hungrig. Jäkligt kul i alla fall att denna mycket trevliga tradition återuppstått sedan i våras och nästa datum är redan spikat!

thanks all ladies for a wonderful evening!

Inga kommentarer: