måndag 10 december 2007

Halleluja!

Igår var jag och Tutti på jul/gospelkonsert med Hylliegospel kör och Cyndee Peters och jag säger som Kishti i Idol att det var ett Halleluja-moment! Så himla bra. Kan villigt erkänna att jag inte var helt upplagd innan vi åkte dit, men jag blev tagen med storm. Har redan kontaktat Ulliss som sjunger i kören ifall de har plats för fler...har ju sjungit i gospelkör för ca 5 år sedan och igår insåg jag att jag saknar det väldigt mycket - får se vad hon svarar.



Annars har helgen i princip gått ut på att måla i nya lägenheten. Vardagsrummet är i princip helt klart, PM hjälpte oss med taket, och i de andra rummen har vi gjort första lagret, vi hoppas på att bli klara med andra strykningen ikväll. PM kommer att hjälpa oss med att tapetsera en fondvägg i det som ska bli vår matsal, jag hoppas på att kunna köpa tapeten idag - brun med guldränder.

Nu måste jag jobba!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Skitsnyggt, brun med guldränder. Låter mycket läckert. Tack för sällskapet igår. Kram, Tutti

Lisa Formare sa...

Sjöng de "bereden väg för herran"?