tisdag 10 juli 2007

Ingen rast ingen ro

Så har man äntligen semester men jag kan inte riktigt förstå det ännu!
Imorgon drar jag, Ole och en himla massa andra scouter iväg till Rinkaby ett militärt övningsfält strax utanför Kristianstad för att genomföra Jiingijamborii!! För er scoutnördar så är det ett nationellt läger med ca 20000 deltagare som under 9 dagar 13-22/7 ska invadera fältet och leva lägerliv.

För första gången i mitt scoutliv, dvs 20 år, ska jag inte vara ledare utan funktionär och det ska bli så himla skoj. Jag ska tillsammans med Annica vara ansvarig för Informationstältet på Stortorget samt de guidade turerna. Läs mer om äventyret på

Får se hur många inlägg det blir på denna sida under tiden men lite uppkopplad ska jag nog allt försöka vara.

ha det gött

Inga kommentarer: