onsdag 18 augusti 2010

En låt jag inte tröttnar på? - något med Pet Shop Boys får det nog bli. Kanske Suburbia eller varför inte Don't know what you want but I can't givet it anymore?

Överskattad artist: svarar som hon som jag snodde denna mall ifrån: Kent

Första idol: Orup (eller Snorup som pappa skrev på mitt kassetband)

Detta land gör den bästa musiken: det får nog bli USA, men Brasilien är nog god tvåa med Bossa och Samba

Vilken konsert skulle jag kunna köa i fem timmar till? om Infinite Mass skulle få för sig att åka ut på turné igen så hade jag inte bangat för att köa riktigt länge.

Vilken är årets låt? För tillfället är det nog Miami Horrors - Make you mine men även Alors on danse med Stromoe är jäkligt bra

Minimal teccno eller bombastisk arena rock? Kött fy f*n.....

Detta öser jag i bilen när jag kör snabbt: E-type eller Scooter alla gånger

Vilken artist skulle jag vilja ha inneboende i mig? Vad är det här för fråga men det hade varit ganska coolt att ha lite Pharrell Williams i sig

En artist jag vill dejta: Robbie Williams alla gånger

Hur är det med Lady Gaga, är hon bra egentligen? Nej

Hur ofta går jag på konsert? Sedan jag blev mamma så alldeles för sällan, men innan dess ca 2-3 gånger per år och då är Malmö festivalen inte inkluderad.

Artist jag vill läsa tankarna på? Michael Jackson

Inga kommentarer: