onsdag 1 juli 2009

Sommarlov

sommaren 1996 var det sista gången jag hade sommarlov, året därpå hade jag tagit studenten och började sommarjobba för att tjäna ihop lite pengar. Sedan dess har det varit mer tjäna pengar än sommarlov om man säger så. Att Truls är hela 7 månader idag på dagen gör att han är i en perfekt ålder för att vara på stranden. 7 månader och inte har lärt sig att krypa betyder att han stannar på filten under parasollet som jag införskaffat och det innebär att John min trogne strandpartner lätt kan passa Truls medan jag själv tar mig ett dopp i det blå. I 7 månaders present fick Truls sitt första dopp i havet någonsin, varken förtjust eller förskräckt snarare konstaterade han att det var kallare än på babysimmet eller i badkaret!

Nu ska jag få lite annat gjort under eftermiddagen bl a laga Trulsmat, skriva en jobbansökan (!!) och fixa med grejer till Retro!

Inga kommentarer: