torsdag 14 april 2011

snart semester

galet mycket att göra för tillfället. Känns som att jag blir levande begravd i jobb, worldscoutjamboree, Slottsstadens scoutkår, dagis, Truls, babysim, Trapperyxan/Dynggrepen, resor ideellt och med jobbet till Stockholm....

På onsdag bär det av till England och Isle of Wight på mycket välbehövlig semester.

Egentligen gillar jag högt tempo och mycket att göra så det är inte det i sig som är problemet, jag tror det som stör mig mest är att jag inte hinner prioriterara mig själv och min familj. Allt måste synkas med 17 kalendrar innan man kan säga ja eller nej till något, jag träffar knappt min käre make och det känns allmänt stressigt.

Ole och jag är överens (hoppas jag) om att efter jamboreen så ska vi bara prioritera oss, oss och oss. Inga kvällsmöten, telefonmöte, styrelsemöten mm. Jag kommer förvisso att ha kvar mitt jobb vilket, tyvärr, innebär en hel del kvällsaktiviteter men utöver det ska det bara vara oss, oss och oss.

Nu laddar jag batterierna och kör så det ryker i 4 arbetsdagar till sen ska vi på VÄLBEHÖVLIG semester.

Lite bilder som Jonas tagit från helgens loppis, som jag missade.




2 kommentarer:

Susanna sa...

Vilka fina bilder på Truls!

Lisa sa...

alltså Truls! man smälter ju av den killen alltså. well done, you two! :) kram på er och njut ledighet nu snart. glad påsk. hoppas vi kan ses snart. kram!